петак, 29. октобар 2010.

Skini se


Skinite šminku koja vas žulja.
Šminka me žulja i udaljava od tebe.
Okreni se.
Skinite sa sebe mirise koji vas stežu.
Parfemi me stežu oko struka i dele me na pola.
Oduvek su gušili ti lažni mirisi. Muškarci ih ne vole.
Ne svlačite se oblačenjem.
Skini sa sebe sve, pa se onda obuci.

Oduvek sam mrzeo žene koje na sebi imaju šminku, mirise i čedno lice.

Skinite sa sebe prozirne maske nevinosti.
Te iskrivljene maske mi ne daju da rastem.
Ja ne volim devojčice. Sve je to ogavno i pervertirano. Nisi dete.
Sada skininte sa sebe ta fabrička lica.
Ne prepoznajem se u ogledalu, a pronađem to lice na ulici.
Skinite sa sebe te ogromne štikle.
Štikle me zabadaju u zemlju i vuku tako daleko od neba i zvezda.

Oduvek sam mrzeo žene koje na sebi imaju šminku, mirise i čedno lice.

Нема коментара:

Постави коментар